poniedziałek, 17 czerwca 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 182 "Chaos" L.J. Shen



"Rzeczywistość stała się zbyt skomplikowana, zbyt bolesna i chciałam od niej uciec". 

"Życie jest jak sprawiedliwość. Nie zawsze jest fair". 

"Czułam się tak, jakby gruby, zardzewiały drut owinął się boleśnie wokół mojego serca". 

"Chemia to taka niewytłumaczalna nić, która łączy dwoje ludzi". 

"Fikcja jest magiczna. A rzeczywistość bolesna". 

"Błyszczysz. Tak cholernie jasno, że czasami jesteś jedynym, co dostrzegam". 

"Czasami miłość sprawia wrażenie starej, jakby ludzie znali się od dawna, a czasami bywa świeża i porywcza". 

"Bo miłość i marzenia to dwie siły, które mogą doprowadzić kogoś do szaleństwa mimo najlepszych intencji". 

"Jedno było pewne - gdy jedno z nas szło w dół, drugie podążało za nim, nie zadając pytań". 

"Wszyscy mamy swoje sekrety, wierz mi. Dzięki temu jesteśmy tym, kim jesteśmy". 

"Kocham cię. A nawet to jest niedopowiedzeniem. Ja żyję dla ciebie. Oddycham dla ciebie. Umarłbym dla ciebie". 

"Miłość nie jest idealna. Życie nie jest idealne. A mimo to są dwiema najpiękniejszymi rzeczami, które powinno się codziennie pielęgnować".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga