poniedziałek, 3 czerwca 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 180 "Sexy bastard. Jackson" Eve Jagger



"Na niebie obudziło się kilka kolejnych gwiazd. Mrugają do mnie między chmurami. Świat jest pełen piękna. Niesamowite, jak niewiele z niego na co dzień dostrzegamy". 

"Zaangażowanie, obietnice, te uzależniające poczucie bezpieczeństwa i pewności - to wszystko ułuda, a koniec końców i tak dostaniesz po dupie". 

"Życie jest krótkie. Nie ma czasu na strach. Przetrwałam znacznie więcej". 

"Byłam głupia, wierząc, że ktoś zostanie ze mną na zawsze. Nie ma żadnego "zawsze". Wszystko może się skończyć choćby jutro, bez ostrzeżenia. Pstryk i znika". 

"Jest taka piękna - nawet ze łzami, które błyszczą jej w kącikach oczu jak klejnoty". 

"Nikt nigdy nie mówił do mnie w ten sposób. Ta zimna pustka zionąca w moim wnętrzu zmieniła się w puszyste ciepło". 

"Niesamowite, że moje serce może w jednej chwili walić jak młotem z gniewu, a za moment z podniecenia". 

"Możesz planować, ile chcesz, ale wszechświat i tak ma w dupie twoje plany. Robi to, co zechce, a na koniec zostajesz z niczym". 

"Chcę po prostu w tej chwili poczuć coś innego niż to, co czuję - to potworne wrażenie niepewności. Tę nieuniknioną stratę".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga