poniedziałek, 21 marca 2016

Cytatowy poniedziałek - odsłona 11 "Pora na życie" Cecelia Ahern cz.1


Dzisiaj kolejna porcja cytatów na najbliższy tydzień. "Pora na życie" to cudowna książka, zresztą sami przeczytajcie jej fragmenty :)
 

„Nigdy tak naprawdę nie przestaniesz pamiętać o czymś, co zrobiłeś, choć, jak dobrze wiesz, nie powinieneś”.

„Spadłam z naprawdę wysokiego konia i utknęłam w miejscu, które wielu wydawało się raczej niebezpieczne, a jednak ja czułam się w nim szczęśliwa, wręcz zadomowiona, i wszystko było w porządku, najzupełniej w porządku”.

„Lubię kawę, kawa dostarcza mi przyjemności, tak jak różne małe rzeczy, więc doszłam do wniosku, że kawiarnia sprawi, iż znajdę się w towarzystwie, a kawa – że wyzwolę w sobie radość”.

„Takie drobiazgi podsycają ogień niechęci, choć czasami to, czego nienawidzimy w kimś najbardziej (...) staje się potem najmocniejszym zarzewiem tęsknoty”.

„Ja zaś przez moment usiłowałam określić, co właściwie czuję; tyle że czułam wyłącznie obojętność”.

„Podejmujesz jakieś złe decyzje, parę razy masz pecha albo coś w tym stylu, ale bez względu na wszystko musisz iść naprzód”.

„Zaczęłaś okłamywać innych ludzi, a okłamując ich, nauczyłaś się okłamywać również siebie”.

„Jeśli nie potrafisz poznać nikogo nowego, bo utknęłaś w przeszłości, to mamy problem”.


Który cytat najbardziej Wam się podoba? 

4 komentarze:

  1. Z kawą sama prawda, tylko ja wolę herbatę. Bardzo fajna książka, idealna na wiosnę. Pozdrawiam! :)

    www.majuskula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie czytałam tej pozycji, ale Twoje cytaty skutecznie mnie do niej przekonały!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta książka jeszcze przede mną, ale piękne cytaty wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Złota myśl, która powinna stać się życiową dewizą wielu z nas - „Podejmujesz jakieś złe decyzje, parę razy masz pecha albo coś w tym stylu, ale bez względu na wszystko musisz iść naprzód”.

    Jak zawsze wybrałaś prawdziwe perełki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga