poniedziałek, 30 maja 2016

Cytatowy poniedziałek - odsłona 21 seria "Proś mnie o co chcesz" Megan Maxwell



Porcja miłosnych cytatów z całej serii Proś mnie, o co chcesz stworzonej przez Megan Maxwell. Zapraszam!

"Czekam na odpowiedź, ale nie przychodzi. Przekonana, że pakuje się w grę, której nie powinnam podejmować".

"Gdzie byłaś całe moje życie?".

"Nie wyobrażam sobie życia bez niego. Jestem tak mocno związana z moim ukochanym, że sama myśl o tym, że nasza więź mogłaby kiedyś przestać istnieć, rozdziera mi serce".

"Daję ci moją miłość, daję ci moje życie, Dam ci słońce, jeżeli mnie o nie poprosisz. Nie jesteśmy idealni, tylko dwa różne bieguny. Dopóki będę przy tobie, zawsze będę się starać".

"Jestem tu. Dotknij mnie. Przytul mnie. Pocałuj".

"Odnalazłam miłość, chociaż wcale jej nie szukałam, z osobą, której najmniej się spodziewałam".

"Jeżeli wróci, jest twój, jeżeli nie, to znaczy, że nigdy nie był twój".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga