piątek, 2 marca 2018

POGOTOWIE CZYTELNICZE



Halo, halo? Pogotowie Czytelnicze! Na widok pustej biblioteczki kłuje Cię w sercu? Po skończonej książce masz napady lęku? A może drgawki utrudniają Ci zaparzenie melisy na uspokojenie, kiedy nie masz nic nowego do przeczytania? To oznaka, że cierpisz na niedobór książek! 


Na szczęście Tania Książka zna sposób jak Cię wyleczyć! Już 9 marca Pogotowie Czytelnicze wkracza do akcji!



 WIĘCEJ INFORMACJI O AKCJI ZNAJDZIECIE NA STRONIE TANIAKSIAZKA.PL


Chcesz dostarczyć swojemu organizmowi niezbędnych witamin i książkowych minerałów? Nie oszczędzaj na swoim czytelniczym zdrowiu i weź udział w naszej KsiążkoTerapii!


11 komentarzy:

  1. Ja nałożyłam sobie bana na nowe książki. Więcej zdobywam, niż czytam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie dostałam dzisiaj maila, jestem ciekawa tej akcji :)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dostałam dzisiaj maila :D Muszę przyznać, że jestem zaintrygowana co to będzie :D

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  5. Po tej kuracji potrzebna będzie terapia, ale dla portfeli, które nadmiernie schudną.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe co to będzie :D
    Na szczęście ja nie narzekam na brak lektur do czytania...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle kreatywna akcja. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi dobrze, będe miała kieszonkowe, to może coś wpadnie :D
    pozdrawiam,
    polecam-goodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, na pewno będę śledziła akcje! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem czy akcja będzie opłacalna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga