poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Cytatowy poniedziałek - odsłona 33 "Wybieram Ciebie" i "Wybieram miłość" Molly McAdams


"Ja też na ciebie nie zasługuję. Potrzebujesz kogoś, kto będzie cię wielbił, chronił i dbał o ciebie. Kogoś, kto zdaje sobie sprawę, ze choćby nie wiem jak szukał, to i tak nie znajdzie na świecie drugiej takiej".

"Jego usta prawie dotykały moich, a ja myślałam, że zaraz pęknie mi serce".

"Ludzie przez cały czas zakochują się i odkochują, i czasami w ciągu życia przeżywają wiele miłości".

"W tej chwili, tym pocałunkiem, przyrzekaliśmy sobie wieczność, a ja poczułam, że moje życie w końcu jest spełnione".

"Długo trwało, zanim wszyscy doszliśmy do tego, co mamy teraz, ale myślę, że właśnie to nas połączyło".



3 komentarze:

  1. Prześliczne cytaty, ale szczególnie piękny jest ten ostatni. Jakoś tak do mnie przemawia <3 A pierwszy jest przesłodki awwww

    Pozdrawiam :*
    ksiazki-mitchelii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeci cytat <3
    Muszę jakieś pozapisywac, bo szukam na moja tablice ;)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne cytaty i takie pełne miłości <3

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga