poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Cytatowy poniedziałek - odsłona 89 "Biuro podróży samotnych serc. Kierunek Chile" Katy Collins


"Chyba nigdy w życiu nie czułam się tak szczęśliwa i pełna nadziei na przyszłość; chwilo, trwaj, jesteś piękna". 

"Ludzie myślą, że kiedy pojadą na romantyczną wycieczkę, domowe problemy same się rozwiążą, tymczasem zabierają je ze sobą, a w obcym otoczeniu wszystko urasta do niebotycznych rozmiarów". 

"Patrzyłam na tak dobrze mi znaną twarz i byłam bardziej niż zwykle przekonana, że chcę ją widzieć obok siebie każdego dnia do końca życia". 

"Czasem trzeba przetrwać ponure, ciemne dni, żeby się przekonać, jak piękne może być życie".


"Lepiej bądźmy wdzięczni za to, co mamy, i wykorzystajmy nas czas jak najlepiej. Trzeba cieszyć się szczególnymi momentami, smakować je, doceniać drobne uroki życia".

"Jedyna korzyść, że człowiek docenia każdą dobrą chwilę, bo nigdy nie wiadomo, co mu przyniesie przyszłość i czy nie wywróci do góry nogami wszystkiego, co się zbudowało".

"Taki mamy układ. Ja mam swoje przyjemności, on swoje. Nikt nie jest pokrzywdzony. Nie każdy związek jest taki biało-czarny; czasem lepsze są różne odcienie szarości". 

"Żaden związek nie jest idealny, bo każdy człowiek ma wady. Trzeba nad nim pracować, iść na kompromisy, ponosić wyrzeczenia, a przede wszystkim rozmawiać, żeby mieć pewność, że chce się tego samego". 

"Miałam wrażenie, że przygniata mnie cały ciężar świata, który spadł na narzutę z Ikei". 

"Tym razem weszłam w związek z otwartymi oczami. Wiedziałam, że byłam już raz zraniona, ale ufałam i wierzyłam, że dobrze zaopiekuje się kawałkiem serca, który mu oddałam. Oszukasz mnie raz, ty się wstydź, oszukasz mnie dwa razy, wstyd dla mnie". 

"Wszyscy staramy się szukać własnego sposobu na życie. Czasami czujesz, że wygrałaś główny los na loterii. Ale dotarcie do tego miejsca nie jest łatwe, proste i bezbolesne".






5 komentarzy:

  1. Ładne cytaty :) Wiele takich życiowych, motywujących, chyba ostatni najbardziej przypadł mi do gustu..

    Pozdrawiam
    Caroline Livre

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam posty z cytatami! <3
    Pozdrawiam. ♥
    http://nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cytaty świetne, a tą serią mnie zaciekawiłaś!


    https://herbaciane25.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga