poniedziałek, 22 kwietnia 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 174 "Pożądanie" Helen Hardt


"Ściskał moje ramiona, przybliżając nas coraz bardziej do siebie. Zupełnie jakby chciał zniknąć pod moją skórą". 

"Nie zamierzałam stracić serca dla kogoś, kto był niezdolny oddać mi swego". 

"Emocje. Wyłączyłem tysiące emocji dawno temu, żeby jakoś przetrwać obłęd mojego życia. Ale teraz zaczęły się we mnie zagnieżdżać ponownie. A im bardziej chciałem je powstrzymać, tym bardziej byłem bezbronny". 

"Jak miałem jej powiedzieć, że stała się dla mnie niezbędna jak jedzenie i woda? Że żyje wyłącznie dzięki niej? Że z chęcią zstąpiłbym w głębiny piekieł tylko po to, żeby mieć ją przez kilka chwil każdego dnia? Że kiedy z nią nie jestem, brakuje mi połowy mnie?". 

"To było jednak coś więcej niż pożądanie. Stawała się moją obsesją".

2 komentarze:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga