poniedziałek, 29 kwietnia 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 175 "Bracia Slater. Kane" L.A. Casey



"Mądrzy ludzie podejmują głupie decyzje  dnia. Jesteśmy tylko ludźmi". 

"Łączyła nas jakaś więź, więc jeśli on miał jakieś problemy, to ja poniekąd również, czy mi się to podobało czy nie". 

"Podoba mi się to, że wzbudzam w tobie jakieś uczucia, nawet jeśli jest to tylko gniew". 

"Chcę być przy tobie. Potrzebuje cię. Dzięki temu zachowuję zmysły, chociaż ty sama doprowadzasz mnie do obłędu". 

"Gdy dbamy o ukochanych, zrobimy dla nich wszystko, niezależnie od konsekwencji".

1 komentarz:

  1. Przedostatni cytat bardzo mi się podoba. 😊
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga