poniedziałek, 27 maja 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 179 "Obsesja" Helen Hardt



"Byłem jej głodny od pierwszej chwili, w której ją ujrzałem, i każdy pocałunek, każde dotknięcie, każda minuta, jaką z nią spędzałem, zmieniały to pożądanie w obsesję". 

"Stała się dla mnie niezbędna jak tlen, jak pożywienie, jak woda". 

"Wszystko o moim życiu można powiedzieć, ale nie to, że było łatwe". 

"Chciałam go ocalić. Cokolwiek zjadało go od środka, chciałam być tą, która go od tego uwolni". 

"Nie byłbym zdolny do życia bez niej. Stała się moją obsesją. Równie niezbędną do przeżycia jak tlen". 

"Zalała mnie fala sprzecznych uczuć. Ten człowiek był niezłą zagadką".

1 komentarz:

  1. Bardzo ciekawe cytaty. Zachęcają do przeczytania całości książki. 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga