poniedziałek, 22 lipca 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 187 "Zmysłowa. Dziewczyna z miasta" Meredith Wild & Chelle Bliss



"Wzgarda i ból są jak wielki brzydki tatuaż, który nie wyblaknie mimo upływu czasu". 

"To co zrobiliśmy w przeszłości, nie determinuje tego, kim jesteśmy na całą wieczność". 

"Jesteśmy jak rzeki. Płyniemy przez życie, dotykając różnych miejsc i zmieniając krajobraz wokół. Ale w głębi nurtu pozostajemy tacy sami. Jesteśmy wodą, mułem i kamieniami. Niezależnie od tego, co się stanie, to się nigdy nie zmienia. Nieważne, czy nadchodzi powódź, czy do naszego koryta dostają się jakieś nieczystości. My pozostajemy sobą". 

"Bez niej spokój tego miejsca jeszcze bardziej rzuca się w oczy. Zamiast mnie uspokajać, ta cisza tylko mnie wkurza". 

"Gdy jestem z nim, wszystko inne traci znaczenie". 

"Życie jest zbyt cenne, by przez nie biec. Lata płyną i nie pozostawiają po sobie żadnych śladów". 

"Moje życie to szklanka do połowy pusta, lecz teraz jakimś cudem wierzę, że odnajdziemy sposób, by się dopełnić". 

"Przy nim czuję się nietykalna, chroniona przez nieprzeniknione pole siłowe jego miłości".

2 komentarze:

  1. Drugi i szósty cytat bardzo mi się podobają. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. "To co zrobiliśmy w przeszłości, nie determinuje tego, kim jesteśmy na całą wieczność". 🤔
    Oj to prawda, prawda...
    Chyba najbardziej podoba mi się ten cytat :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga