poniedziałek, 8 lipca 2019

Cytatowy poniedziałek - odsłona 185 "Pod samym niebem" R.K. Lilley



"Najwyraźniej dobre rzeczy rzeczywiście przydarzają się tym, którzy potrafią czekać". 

"Patrzył na mnie tak, jakbym była dla niego ważniejsza niż kolejny oddech i to było niemal więcej, niż byłam w stanie znieść". 

"Gdybym była na tyle głupia, by uwierzyć temu spojrzeniu, zatraciłabym się na zawsze". 

"W jego oczach pojawił się ten wyraz czułości, której tak pragnęłam i bałam się jednocześnie, i której tak bardzo starałam się sama nie czuć w głębi mojej duszy". 

"Nigdy nie wyobrażałem sobie, że ktoś może być tak idealnie stworzony dla mnie". 

"Nie można brać odpowiedzialności za rzeczy, które są zupełnie poza twoją kontrolą". 

"W perfekcji nie ma miejsca na niepewność". 

"Chciałbym rzucić ci cały świat do stóp. Nie ma niczego, czego bym dla ciebie nie zrobił, wiesz o tym, prawda?". 

"Zastanawiałam się, w jaki sposób moje serce może być jednocześnie tak lekkie od szczęścia i ciężkie od miłości".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga