niedziela, 25 września 2016

Pogaduchy u Aguchy TAG cz.2



Zapraszam na drugą część Tagu!



18.Książko, miłości moja – powieść, którą kochasz.
Źródło




19.Blask książek – powieść, która rozjaśni każdy smutny dzień.

Źródło



20.Modna książka – powieść, którą wszyscy znają, bo jest na topie.

Źródło



21.Książka od kuchni – książka, która pokazuje jakąś dziedzinę życia od zaplecza.
Książki Jamesa Pattersona idealnie pokazują od zaplecza działanie policji i służb śledczych.






22.Krzywe Recenzje – książka kiepsko napisana, przy której się męczyłeś.
"Noc w Orient Expressie", niestety strasznie się zawiodłam na tej książce.





23.Nowe horyzonty – książka, która zmieniła Twój światopogląd.
Źródło


24.Po Książkach Mam Kaca – książka, po której miałeś kaca książkowego.
Ostatnio książkowego kaca miałam po skończeniu książki "Konsekwencje pożądania" byłam ogromnie zaskoczona tym co znalazłam wewnątrz niej.




25.Blue Kuba Books – ulubiona książka z elementem koloru niebieskiego.
Źródło



26.Magia książek – książka z okładką, która oczarowała Cię od pierwszego zobaczenia.
To zdecydowanie "Trzy siostry" Susan Mallery. Cudowna jest ta okładka!
Źródło





27.Waniliowe Czytadła - książka, która pięknie "pachniała".

Każda nowa książka pięknie pachnie! :)




28.Viktolandia – ulubiona powieść z dzieciństwa.

To bezkonkurencyjny Kubuś Puchatek!




29.Books Culture - ulubiony klasyk literatury.

"Potop" Henryka Sienkiewicza. Uwielbiam tę powieść.




30.Moje spojrzenie na kulturę – ulubiona ekranizacja książki.
Z całą pewnością to "Pamiętnik" Sparks'a i "Niezgodna" Roth.





31.As Kier – szczęśliwy traf, książka, która nie zapowiadała się dobrze, a okazała się przyjemną lekturą.
"Twój głos w mojej głowie" zaskakująca autobiografia, do której podchodziłam sceptycznie na początku, a później byłam nią zafascynowana.





32.Subiektywne recenzje - książka, o której masz odmienne zdanie niż inni.

To z pewnością Harry Potter. Nie jestem jego fanką.




33.MajkaBloguje - ulubiony blog książkowy.
Mam kilka ulubionych i nie chcę nikogo pominąć ani urazić, bo każdy z nas ma ten swój jedyny i unikalny styl, ale najczęściej zaglądam do Subiektywnie o książkachCyrysiaKsiążko, miłości moja i innych...



34.Zakątek Czytelnika – najlepsze miejsce do czytania.

Nie mam jedynego miejsca, które uważam za najlepsze miejsce do czytania. Czasem lubię czytać w ciszy, wtedy zamykam się u siebie, a tak to w zależności gdzie jestem i ile mam czasu sięgam po coś do czytania.





1 komentarz:

  1. Nawiązując do punktu 34. moje ulubione miejsce do czytania to moje łóżko. leżę wygodnie i pochłaniam literkę za literką. Oczywiście w domu musi być cicho i spokojnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga