poniedziałek, 2 lipca 2018

Cytatowy poniedziałek - odsłona 133 "Przebudzenie Olivii" Elizabeth O'Roark



"Nie będzie próbowała z nim walczyć, bo pewne rzeczy na świecie są zbyt potężne, zbyt wielkie, żeby móc się przed nimi obronić". 

"Jakoś się uporam z moimi demonami. Bo jedyne, na czym mi zależy, to pomóc jej uporać się ze swoimi". 

"Nie martw się tym, co myślą albo czego chcą inni". 

"Jego ramiona zwarły się jeszcze ciaśniej, gdy całował mnie jak ktoś, kto od bardzo dawna miał na to ochotę". 

"Czasami lepiej się przyznać do pewnych rzeczy, niż udawać, że nie istnieją". 

"Pocałował mnie tak, jakby nie mógł bez tego żyć. Jakby się dusił, a ja miałam być jego powietrzem". 

"Jestem teraz wyłącznie plątaniną zmysłów". 

"Niczego w życiu nigdy nie byłam tak pewna jak tego, że to, co się teraz dzieje, jest dokładnie tym, na czym mi najbardziej zależy". 

"Miłość polega na tym, żeby robić to, co dla drugiego najlepsze". 

"Mam w sobie cały świat, ale nie ten wrogi z przeszłości, tylko ten z rozhulanym wiatrem i suchą trawą, która trzaska mi pod stopami jak minifajerwerki".

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga