poniedziałek, 16 lipca 2018

Cytatowy poniedziałek - odsłona 135 "Conviction" Corinne Michaels cz.1


"A przeze mnie przelatują skłębione emocje. Tak bardzo się cieszę, że żyje, lecz radość ta podszyta jest smutkiem. Płomień, który dawniej był tak silny,  że czułam go w głębi duszy, teraz ledwie się tli". 

"Życie jest okrutne. Miłość to żart. Nawet śmierć nie jest ostateczna". 

"Czuję się jak zapałka paląca się obok kanistra benzyny, gotowa do wybuchu w każdej chwili". 

"Wróciłem do świata, w którym nie ma dla mnie miejsca". 

"Słowa nie przechodzą mi przez gardło. Serce staje mi w piersi. Czas się zatrzymuje. Jesteśmy tylko my". 

"To jedno spojrzenie cementowało naszą miłość i wykuło nienaruszalną więź". 

"Między nami zapada cisza. Lata miłości i zaufania zniknęły bezpowrotnie. Zostały spuszczone do morza, zostawiając za sobą puste skorupy ludzi, którymi dawniej byliśmy". 

"To do ciebie należy moje serce i cały mój świat". 

"Wiem, że cię kocham. Wierzę, że w tej chwili jedyne, co wypełnia moje serce, to ty". 

"Będziesz w moich myślach w każdej chwili, którą spędzimy osobno. Zawsze będę o tobie myślał". 

"Kochanie cię nigdy nie było problemem, tylko zatrzymanie cię przy sobie, choć do mnie nie należysz".

1 komentarz:

  1. Piękne cytaty. Mam w planach tę książkę i widzę, że sporo fajnych cytatów w niej znajdę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga