poniedziałek, 9 lipca 2018

Cytatowy poniedziałek - odsłona 134 "Kochaj" Regina Brett cz.3



"Zanim się przeprowadzisz albo kupisz następną rzecz, wykorzystaj coś, czego masz pod dostatkiem: własną wyobraźnię". 

"Nie dążymy do perfekcji. Dążymy do tego, żeby żyć lepiej". 

"Kiedy wierzę we wrogość otoczenia, tracę mnóstwo czasu, sił i energii na unikanie wszystkiego, co może pójść nie tak albo przynieść mi ból". 

"Nikogo nie należy oceniać na podstawie jego najgorszego momentu, zwłaszcza uwiecznionego na filmie". 

"Dostajesz to, czego potrzebujesz, w chwili, gdy tego potrzebujesz. A zsyła to ktoś znacznie potężniejszy ode mnie". 

"Żyj dniem, który trwa. Po prostu skup się na tym, co dzieje się dziś. Jutro jest przerażające - może przynieść dalszą niepewność". 

"Po prostu płyń z prądem. Daj się unieść biegowi wydarzeń".

3 komentarze:

  1. "Nie dążymy do perfekcji. Dążymy do tego, żeby żyć lepiej".

    Podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten cytat również mi się podoba. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Skup się na tym, co dzieje się dziś - to jest dobra myśl dla mnie! Jednak często głowa niepotrzebnie ucieka w przyszłość, zsyłając zbyt dużo zmartwień i wątpliwości. :c

    Pojawił się na moim blogu post o promocji bloga, w którym znajduje się Twoja wypowiedź - zajrzyj i sprawdź!
    NaD okładkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga