poniedziałek, 3 lipca 2017

Cytatowy poniedziałek - odsłona 82 "Osobliwość ciszy" Alicja Masłowska-Burnos cz.2


"Przeszłość raz jeszcze wkroczyła na teren mojego spokoju, mojej wewnętrznej równowagi, zabierając radość z bycia z tymi, których najmocniej i najszczerzej kocham". 

"Człowiek umiera wtedy, kiedy traci chęć do życia. A ja tak rozpaczliwie chcę żyć". 

"Ta kobieta dała mi wszystkie uczucia, które sprawiły, że żyję. Dała mi namiętność, żar, magię, nienawiść, strach. Wyryła w mojej duszy nuty wszystkich dźwięków. Dzięki niej przypomniałem sobie, do czego ono służy".

"Są historie, które chcemy, aby pozostawiły nas w spokoju, nawet jeśli spotykamy na swojej drodze nieustannie ludzi, którzy się zastanawiają, czy na pewno to, co się kiedyś zdarzyło, jest już za nami".  

"Nauczyłam się kochać. A to właśnie tego uczucia się bałam i tego uczucia najbardziej mi brakowało". 

1 komentarz:

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga