poniedziałek, 24 lipca 2017

Cytatowy poniedziałek - odsłona 85 "MMA FIGHTER. Szansa" Vi Keeland


"Ona tkwi w moich myślach - nieważne, co bym zrobił". 

"To ona otworzyła mi oczy, pokazała, jak dostrzegać dobro, mimo że ja od zawsze otaczałem się złem". 

"Cokolwiek ma być między nami, to będzie. Możesz utrudniać, jeśli chcesz, ale i tak skończymy razem. Żadne z nas tego nie powstrzyma". 

"Czuję, że w murze, który mnie otacza, pojawia się kolejne pęknięcie. A przecież te obwarowania zbudowałam po to, by chronić moje serce przed tym mężczyzną". 

"Powoli, dzień po dniu, wpuszcza go coraz bardziej do swojej głowy i pewnego ranka, gdy on się budzi, dociera do niego, że już się nie błąka. Nie był pewny, kiedy to się stało ani dlaczego, ale po prostu to wiedział". 

"Nie mogę niczego zmienić. Czas zamiera, a moje przyszłe życie przelatuje mi przed oczami. Drzwi, które w mojej przyszłości były otwarte, zamykają się z hukiem". 

"Nie możesz wszystkiego kontrolować, chociaż życie byłoby łatwiejsze, gdyby było inaczej". 

"Uważam, że to, co dla siebie zaplanowaliśmy, nie ma znaczenia. Niektóre rzeczy są zbyt potężne, by je zmieniać". 

"Przez całe życie płynąłem pod prąd, ale czasami... czasami to było zbyt wiele. Przestawałem płynąć i pozwalałem, by prąd rzeki sam mnie prowadził. Nie wiedziałem, gdzie dzięki temu wyląduję".


3 komentarze:

  1. Jeśli cytaty tak bardzo zachęcają do przeczytania całości to coś musi być na rzeczy... :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Do you mind if I quote a few of your posts as long
    as I provide credit and sources back to your blog? My blog site is in the exact same niche as
    yours and my users would certainly benefit from some of the
    information you provide here. Please let me know if this ok with you.
    Many thanks!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello everyone, it's my first visit at this website,
    and post is in fact fruitful in favor of me, keep up posting such posts.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga