poniedziałek, 13 lipca 2015

Podsumowanie ReadWeek #2

PODSUMOWANIE:
 © obrazek zaczytanablondynka.blogspot.com

       Z dużymi chęciami i optymizmem podchodziłam do tego wyzwania, jednak muszę się przyznać, że tym razem nie udało mi się go wypełnić w całości, jestem skłonna powiedzieć, że poszło mi kiepsko ale na swoje usprawiedliwienie mogę powiedzieć jedynie to, że miałam dość dużo pracy i zachorowałam, przez to ciężko było mi się skupić na książce. Tym bardziej, że utknęłam na powieści Scotta'a Turow'a - "Błędy odwracalne", niedługo pojawi się recenzja.


 PRZECZYTANE: 
Katarzyna Michalak - "W imię miłości", 
Scott Turow - "Błędy odwracalne",
Margit Sandemo - 1 Tom "Zauroczenie" Sagi o Ludziach Lodu.
NIEPRZECZYTANE: 
Marianne Curley - "Strażnicy Veridanu" Tom 1 Straż,
 Tom Rob Smith - "System". 
Mam nadzieję, że następnym razem będzie lepiej :)

A Wy braliście udział? I jak poszło?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga