czwartek, 2 lipca 2015

Upragniona przesyłka!


           
            Cześć! Lato coraz bardziej przyjemne przez piękną pogodę, którą mamy za oknem, aż chce się usiąść i poczytać. Na szczęście sesja już od kilku dni za mną, więc zabieram się za czytanie, recenzje itd. Wczoraj byłam najszczęśliwszą osobą na ziemi. Wreszcie dotarły do mnie 3 części serii "Niezgodna" utworzone przez Veronicę Roth. Trylogię przeczytałam już jakiś czas temu w wersji pdf jednak to nie jest to samo co książka w ręce, zapach papieru... więc postanowiłam, że muszę te książki mieć u siebie. Poza tym zakochałam się w, stworzonym przez Veronicę Roth, świecie. Długo szukałam odpowiedniej wersji, chodziło mi o to, żeby nie była to cała trylogia w jednej książce, bo moim zdaniem takie wydanie jest po pierwsze nieporęczne a po drugie to okładka nie zachęcała do czytania. Wiem, wiem, "nie oceniaj książki po okładce", ale kto z nas nie ocenia powieści po okładce? Często można się rozczarować, jednak pierwsze wrażenie jest ważne. Takim sposobem wybrałam serię z okładkami zbliżonymi do oryginalnych wydań. Nie podobają mi się również wydania z kadrami z filmu, nie wiem dlaczego, bo film również mnie pozytywnie zaskoczył. Tak więc, książki u mnie, fabuła wspaniała, recenzja niebawem, a teraz poluję na "Igrzyska Śmierci" i "Więzień Labiryntu" :)
Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarz.
Pozdrawiam i zapraszam ponownie!

Archiwum bloga